اس ام اس خنده دار

سفر برایم هیچ چیز به جز دلتنگی ندارد ، اما زندگی به من آموخت برای بهتر دیدن عظمت و شکوه هر چیز باید قدری از آن دور شد . ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد .اس ام اس خنده دار پیوسته دلم پر به هوای تو زند ، جان در تن من نفس برای تو زند ، گر بر سر خاک من گیاهی روید ، از هر برگی بوی وفای تو زند . سرم خاک کف پای رفیق است ، دلم مجنون صحرای رفیق است ، بهشت ارزانی خوبان عالم ، بهشت من تماشای رفیق است . خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن ، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 18:5 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |